REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KWIACIARNIEWRZOS.PL
- POSTANOWIENIE OGÓLNE
- Kwiaciarnię internetową pod adresem www.kwiaciarniewrzos.pl prowadziKwiaciarnie Wrzos Agnieszka Pęcherzewska
Telefon 508284422
NIP 953-21-83-419
REGON 341457876
Adres. Cisowa 10
86-065 Łochowo
nr konta 46102014750000890202102200 – dalej zwany Przedsiębiorcą. - Przedsiębiorca prowadzi sprzedaż i dostawę przesyłek kwiatowych oraz upominków na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą.
- Opisy o zdjęcia produktów zamieszczone na stronie kwiaciarniewrzos.pl stanowią własność Przedsiębiorcy, zaś kopiowanie, użytkowanie i wykorzystywanie w jakimkolwiek celu możliwe jest wyłącznie za pisemną zgodą właściciela.
- Przedsiębiorca zapewnia ochronę wszelkich danych osobowych udostępnionych przez klientów i pozyskanych przez Przedsiębiorcę w toku wykonywanej działalności na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
- Działalność Przedsiębiorcy wykonywana jest w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w szczególności zaś w oparciu o regulacje Ustawy z dna 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r., oraz regulacje Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.
- SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Zamówienia składane i przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.kwiaciarniewrzos.pl
- Złożenie zamówienia oznacza, iż Klient zapoznał się i akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienie następuje po pozytywnym dokonania płatności przez Klienta.
- Płatność za zamówienie następuje na rachunek bankowy Przedsiębiorcy: 46102014750000890202102200
- Przedsiębiorca dopuszcza następujące formy płatności:
a) Karta Kredytowa: Visa, MasterCard, DinersClub, JCB, PBK Styl, PolCard.
b) Przelew bankowy na konto kwiaciarni.
c) Gotówka - tylko w przypadku odbioru osobistego w kwiaciarni.
d) na podstawie Faktura VAT - tylko dla osób prawnych (Firm), termin płatności - 7 dni.
- Ceną obowiązującą dla zamówienia jest cena wskazana na stronie internetowej przedsiębiorcy w momencie składania zamówienia.
- Klient ponosi również opłaty za doręczenie przesyłki wskazane na stronie internetowej przedsiębiorcy.
- Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Ewentualne zwroty kwot wpłaconych przez klienta dokonywane będą również w złotych polskich (PLN).
- Prawidłowo złożone zamówienie jest wiążące dla Przedsiębiorcy oraz Klienta.
- Zmiany w zamówieniu dokonać można wyłącznie w ciągu 60 minut od jego złożenia lub na 48 godzin przed wskazanym terminem doręczenia.
- Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo dokonania zmiany zamówienia zgodnie z polityką zastępowania produktu opublikowaną na stronie internetowej. Polityka zmiany produktu opublikowana na stronie internetowej przedsiębiorcy stanowi integralną część regulaminu.
- Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu i dostawy zawartych w niniejszym regulaminie. Każdorazowo warunki zamówienia i dostawy produktów objętych promocją opisane będą na stronie internetowej Przedsiębiorcy.
- REALIZACJA ZAMÓWIENIE
- GWARANCJA JAKOŚCI
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Przedsiębiorca zapewnia doręczenie kwiatów i upominków w ciągu 24 godzin od momentu złożenia prawidłowego i opłaconego zamówienia.
- W trakcie składania zamówienia Klient może wskazać sugerowane godziny doręczenia zamówienia. Przedsiębiorca zobowiązuje się dołożyć starań, aby dostawa odbyła się w podanych godzinach, jednak wskazane godziny doręczenia nie są wiążące i stanowią jedynie wskazówkę dla Przedsiębiorcy.
- Kwiaty mogą być doręczone w Polsce jeszcze dziś, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 15:00 od poniedziałku do piątku.
- Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę i w niedzielę przyjmowane są do godziny 12:00 w każdą sobotę. Kwiaciarnia nie gwarantuje doręczenia w soboty i niedziele, jeżeli zamówienie zostanie złożone po podanych terminach. Zamówienia przyjęte po podanych terminach będą realizowane jak najszybciej. Wymagane jest podanie alternatywnej daty doręczenia.
- Kwiaciarnia nie doręcza przesyłek w święta państwowe.
- Zamówienie na doręczenie zagraniczne złożone od poniedziałku do czwartku od 9:00 do 18:00 będzie zrealizowane w 24 godziny. Natomiast zamówienie złożone od 18:00 do 9:00 w mniej niż 40 godzin. Godzina doręczenia nie jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki. Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę przyjmowane są do godziny 12:00 w każdy piątek.
- Kwiaciarnia nie doręcza przesyłek poza granicami Polski w niedzielę i święta państwowe kraju odbiorcy.
- Przesyłki Kwiatowe doręczane są w dni powszednie w godzinach od 10:00 do 18:00 czasu kraju odbiorcy oraz w soboty od 10:00 do 13:00.
- W dniach 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja (Dzień Matki) każdego roku mogą nastąpić zmiany w terminach przyjmowania i realizacji zamówień. Informacje o ewentualnych zmianach będą publikowane na stronie internetowej Przedsiębiorcy.
- Przesyłki zamówione na adresy budynków użyteczności publicznej (jak np. szpitali, hoteli, biurowców, banków) doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
- Klient ma możliwość wskazania treści jaka ma być umieszczona na bileciku załączanym do przesyłki kwiatowej lub upominku.
- Odbiorca otrzymuje wybrany produkt wraz z bilecikiem, na którym wpisana zostanie treść podana przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
- Przedsiębiorca nie odpowiada za treści wskazane przez Klienta do zamieszczenia na bileciku. Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do edycji treści bileciki. Przedsiębiorca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przypadku gdyby wskazana przez Klienta treść bilecika miała charakter obraźliwy, bezprawny lub mogący wywoływać uczucie zgorszenia u Odbiorcy;
- Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki, które zostały doręczone z opóźnieniem lub niedostarczone z powodu podania przez Klienta błędnych danych osobowych lub adresowych odbiorcy, niezastania odbiorcy przesyłki pod wskazanym adresem lub negatywnej weryfikacji płatności.
- Przy zamówieniach na adres domowy, w sytuacji gdy kurier nie zastanie adresata przesyłki pozostawi przesyłkę zastanym domownikom. Klient zastrzec może w zamówieniu, iż doręczenie przesyłki nastąpić może wyłącznie do rąk adresata. Wówczas zastosowanie znajdzie pkt. 23.
- W sytuacji gdy kurier nie zastanie adresata jak i domowników, pod wskazanym adresem pozostawi pisemną wiadomość zawierającą prośbę o telefoniczny kontakt oraz informację o przesyłce kwiatowej i upominku wraz ze wskazaniem adresu, pod którym możliwy będzie odbiór przesyłki. Brak kontaktu odbiorcy pod wskazanym numerem telefonu lub nieodebranie przesyłki pod wskazanym adresem w następnym dniu roboczym do godziny 18.00 skutkuje uznaniem zamówienia za zrealizowane.
- Klient może w zamówieniu wyrazić zgodę na pozostawienie przesyłki u sąsiadów lub pod drzwiami lokalu, na adres którego miało nastąpić doręczenie, w sytuacji o jakiej mowa w pkt. 22.
- W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata zamówienie traktowane jest jako zrealizowane.
- Przedsiębiorca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku zamówionego towaru. W takiej sytuacji zwrot kwoty wpłaconej przez Klienta następuje nie później niż w terminie 7 dni roboczych.
- Przedsiębiorca gwarantuje, iż kwiaty cięte zachowają świeżość przez 3 dni od daty dostawy, z zastrzeżeniem ich właściwej pielęgnacji przez odbiorcę. W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych w dniu dostawy tj. minimalnej temperatura w regionie dostawy poniżej 10 stopni Celsjusza lub maksymalna temperatura w regionie dostawy powyżej 25 stopni Celsjusza, gwarancja świeżości kwiatów obowiązuje przez 1 dzień.
- Odbiorca potwierdza otrzymanie przesyłki i określa jakość i świeżość doręczonych kwiatów na druku potwierdzenia odbioru.
- Reklamacja dotycząca świeżości dostarczonych kwiatów winna zostać złożona telefonicznie lub mailowo w ciągu 24 godzin od doręczenia przesyłki, tak by możliwa było jej rozpoznanie.
- Reklamacja dotycząca zgodności doręczonej przesyłki z treścią zamówienia oraz świeżości kwiatów winna zostać złożona wraz ze zdjęciem doręczonego bukietu lub upominku.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim i w takim też języku publikowana jest wiążąca strony treść regulaminu. Wersje regulaminu publikowane w innych językach są zamieszczone na stronie wyłącznie w celach informacyjnych.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000r. Nr 22, poz. 271) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od dostawy przesyłki. Zgodnie jednak z art. 10 ust. 3 pkt. 4 i 5 prawo to nie dotyczy świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, jak również świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.